3 Haziran 2011 Cuma

Karar kapısına geldiğim zaman

seni gördüğüm geceden beridir,
her kadının gözlerini seninkilerle kıyaslıyorum.
daha güzelleri de gördüm tabi
ama senin bana baktığın gibi bakan olmadı.
daha parlakları da vardı ama
o ışıltıların kaynağı kalpten değildi.

ismimi söylediğin andan beridir,
her gece başımı yastığa koyduğumda,
cıgaradan her nefes alışımda,
rakının ilk yudumunda,
geceleri yıldızlara baktığımda
o güzel sesin kulaklarımı okşar.

elimi tuttuğundan beridir,
kalp atışlarım,
mey sofrasına oturuşlarım,
uykuya dalışlarım değişti.
bıraktığım alışkanlıklarımı hatırladım.
daha yavaş yürür oldum ve daha yavaş konuşur oldum.

şimdi nefes almak bile ızdırap verici.
korktuğum başıma gelmek üzere.
dağın zirvelerine yağan bir yağmur var.
sular bu bendi yıkmak üzere...

Hiç yorum yok: